Jakie elementy powinna posiadać firmowa strona internetowa.

Chcesz wiedzieć co powinna posiadać każda firmowa strona internetowa?

Dobrze trafiłeś. Poniżej znajdziesz opis sześciu elementów, które powinny znaleźć się na każdej firmowej stronie internetowej.

1. Łatwy do znalezienia formularz kontaktowy.
Bez względu na cel Twojej strony, ważne jest by formularz kontaktowy do Twojej firmy był widoczny.
Klient, który sam się z Tobą skontaktuje poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej to połowa sukcesu.
Jak myślisz, ile pieniędzy tracisz, kiedy potencjalny klient nie może łatwo znaleźć formularza kontaktowego do Ciebie żeby zapytać o szczegóły współpracy?

2. Ikony portali społecznościowych.
Kolejny świetny sposób by zamienić gościa na Twojej stronie w lojalnego klienta.
Większość ludzi jest zanurzona w świecie portali społecznościowych, dlaczego by nie
dać im kolejnej okazji, aby być w kontakcie z Tobą i Twoją firmą.
Ikony powinny być łatwo dostępne na każdej podstronie – dają Ci nie tylko praktycznie darmową reklamę,
ale również niejako pokazują, że nie jesteś anonimowy i inni korzystają z Twoich usług.

3. Strona O nas.
Nikt nie chce obserwować firmy, która nie ma osobowości.
Pozwól swoim odbiorcom lepiej poznać Twoją firmę! Powiedz im, kim jesteś, skąd pochodzisz, co lubisz .
Ludzie lubią widzieć ludzką każdego biznesu.
Dlatego każda strona internetowa powinna posiadać taką sekcję.

4. Strona docelowa (Landing Page).
To absolutnie podstawowa rzecz każdej strony internetowej. Na stronę docelową klienci trafiają po
kliknięci np. w banner na innych stronach www. To strona, która w skrótowej formie
wyjaśni, czym się zajmujesz i pozwala na konwersję, czyli np. zakup usługi, produktu,
pozostawienia danych kontaktowych klienta. Nie oczekuj, że goście na Twojej stronie
będą przeklikiwać się przez wszystkie podstrony tak by odszukać np. kontakt do Ciebie.
Skieruj ich do strony, gdzie znajdą wszystko, czego potrzebują.

5. Coś do poczytania
Grafika jest świetna. Desing i grafika na pewno pozwolą odróżnić Twoją stronę od innych.
Jednak upewnij się, że treść strony jest łatwa do czytania.
Często spotyka się strony zrobione z pięknym, artystycznym wyczuciem, ale z bardzo źle napisaną treścią.
Bez względu na to jak wyglądają górne i boczne części graficzne Twojej strony w środku
daj swoim czytelnikom nieco wytchnienia od grafiki. Pamiętaj, to treść jest
najważniejsza.

6. Możliwość zapisania się na newsletter
Newsletter to silne narzędzie do budowania listy kontaktów z informacjami o Twoich potencjalnych klientach.
Newslettery firmowe zawierają wiadomości, promocje, wydarzenia przekazywane w formie
elektronicznej lub tradycyjnej. Są sposobem na zainteresowanie nowych klientów, ale równie
ważną drogą do utrzymywani i pogłębiania kontaktu z już istniejącymi klientami. Firmy wysyłają
newslettery co tydzień, co miesiąc albo co kwartał w zależności od założonych celów lub
aktywności.

Czy Twoja strona internetowa posiada te elementy?

Jeśli nie, z pewnością powinna. Jeśli uważasz, że coś ważnego zostało pominięte na tej liście –
napisz o tym w komentarzu pod artykułem!

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *