Strona www dla pizzerii
Cel
Czy firmy działające lokalnie mogą skutecznie reklamować się w internecie? Oczywiście! Przedstawiamy to na przykładzie pizzerii. Tropicana to Pizzeria w Iłży , której znakiem rozpoznawczym jest pyszna pizza z pieca opalanego drewnem. Naszym zadaniem było stworzenie strony internetowej którą klienci będą mogli bez problemu znaleźć, sprawdzić menu i zamówić pyszną pizzę. W ramach nowego planu marketingowego firmy naszym zadaniem było stworzenie nowego znaku graficznego pizzerii, zaprojektowanie nowego menu, ulotek oraz karty drinków.
Rozwiązanie
Podążając za obecnymi standardami, zbudowaliśmy nowoczesną stronę www, strona oczywiście jest w pełni responsywna (RWD – Responsive Web Design), co umożliwia poprawne wyświetlanie strony na wszystkich możliwych urządzeniach mobilnych dostępnych na rynku. Oprócz tego przygotowaliśmy specjalną wersje strony na smartfony. Sprawiliśmy że oferta pizzerii jest przejrzysta i dostępna dla każdego bez względu na miejsce w którym się znajduję. Dzięki implementacji narzędzi analitycznych wiemy że dobrze zoptymalizowana strona iwww może zwiększyć liczbę zamówień.